Mission beach - Reisverslag uit Wongaling Beach, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Mission beach - Reisverslag uit Wongaling Beach, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Mission beach

Door: Thijs en Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

20 Oktober 2012 | Australië, Wongaling Beach

Vandaag zijn we met de bus naar mission beach/wongaling gegaan. Het was een 2uur durende reis. We reden door verschillende dorpjes. Hier hebben we een mooi landschap gezien. Tijdens deze reis hebben we een typisch backpackers hostel uitgekozen waar we de komende 2 nachten willen gaan verblijven: Absolute backpackers.
Bij het inchecken hebben we gekozen voor een 4persoonskamer. Deze delen we dus met andere mensen, maar eenmaal op de kamer bleek er nog niemand bij te zitten. Tot nu toe(7.20pm) hebben we nog geen kamergenoten, dus een "privekamer".

Vanmiddag zijn we even naar het strand gegaan. De golven waren best hoog en we zijn lekker de zee ingesprongen.

Op weg terug naar het hostel hebben we een snorkeltrip gevonden voor morgen. We vertrekken morgen al om half 9 's ochtends richting het outer barrier reef. Alleen ontzettend jammer dat we geen onderwatercamera hebben. Tjaa dat krijg je van spontane acties.. ;)

Op zaterdag is het altijd free BBQ at the hostel. Dus we konden lekker aanschuiven. Er werd voor ons gebakken en alles stond klaar. Typisch australische worstjes, brood en salade.

Tot snel
Groetjes Thijs en Debbie

• 20 Oktober 2012 - 12:05

Kirsten:

Hé Debbie en Thijs. Wat gaaf dat jullie gaan snorkelen.
    Toen wij in Egypte gingen snorkelen hebben we een wegwerp onderwatercamera gekocht.
    We hebben daar best mooie foto's mee kunnen maken.
    Misschien nog een idee voor jullie?
    Geniet er van!

• 20 Oktober 2012 - 14:21

Thijs En Debbie:

Ja, dat gaat dus niet meer. We moeten morgen om half 9 al klaar staan.. dus de winkels zullen nog wel niet open zijn.. Maar wie weet gaan we nog een keer.. ;)

• 20 Oktober 2012 - 16:23

Peter Klomp:

Hoi jullie 2, zorg dat je tijdens het snorkelen op tijd adem haalt want anders is de reis te kort(grapje)
    Veel plezier en ik hoop dat je mooie dingen ziet onder water. Gr Papa

Fam Smulders:

Hoi Thijs en Debbie ik zag net op een foto dat Thijs al een kapper heeft gevonden staat je goed dat kort geschoren hoofd. Lekker makkelijk. En hoe was het snorkelen?