Agnes water / Town of 1770 - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Agnes water / Town of 1770 - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Agnes water / Town of 1770

Door: Thijs & Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

01 November 2012 | Australië, Agnes Water

Na een lange nachtrit komen we gebroken aan in Agnes water.. Op zich viel de rit nog wel mee, maar toch slaap je niet zo als je normaal doet..
Na een ontbijtje en 2 koppen koffie kunnen we in onze kamer. We hebben weer een gezellig hostel, met een knusse huiskamer. Ook zit er een leuk terras bij. We hebben een tweepersoonskamer en eigen badkamer.. Weer even iets meer luxe.. Haha!

Het weer is minder, blijkbaar had t afgelopen zondag heel de dag geregend in dit dorp.. We zijn de omgeving gaan verkennen en hebben boodschappen gedaan. Ook hebben we onze eerste surfles geboekt!
Hierna hebben we lekker hollandse kost op, bloemkool met aardappelen en gehaktballen..

De 2e dag zijn we naar spring beach gelopen, hier zijn we the red rock walking trail gaan lopen. Het was een schitterende tocht over kleine stukjes strand en kleine bergen, die de strandjes/baaitjes van elkaar scheidden. Toen we in een baaitje liepen, liep Debbie richting een stuk rots, voor een uitzichtfoto, maar ze schrok zich rot. Ligt daar ineens een (water)slang van ruim een meter..
In het totaal hebben we ruim 5u gelopen.

De 3e dag was het eindelijk zover, SURFLES!!! Vol goede moed gingen we richting het strand. Na een korte theorieles over allerlei technieken, gingen we op t droge oefenen.. Nadat iedereen wist wat zijn voorkeurshouding was, mochten we het water in.. Dit was toch moeilijker dan gedacht. Thijs kon het iets beter dan Debbie. Het was erg vermoeiend, maar ontzettend leuk. We hebben zelfs een certificaat gehaald.

De laatste dag hebben we nog een poging gewaagd om een fiets te huren. We zijn naar t meest oostelijke puntje van Australie gefietst. Dit is in town of 1770. We hebben wederom weer mooie dingen gezien vanaf de lookout.

Morgen vertrekken we naar Hervey bay, vanaf daar gaan we naar Fraser is land.

Groetjes Thijs & Debbie

• 01 November 2012 - 17:24

Hoi Thijs en Debbie

Klinkt allemaal weer even leuk, wel fijn dat je iedereen zo op de hoogte kunt houden van jullie belevenissen. Ik denk niet dat jullie ons nat landje missen. Lekker nu nog volop genieten en veel fotos maken he. Liefs van ons

• 01 November 2012 - 17:24

Hoi Thijs en Debbie

• 01 November 2012 - 17:28

Hoi
    Zag net de foto van het surfen, staat jullie goed dat pak!!!

• 01 November 2012 - 20:39

Kirsten: