Cairns - Palm cove - Reisverslag uit Cairns, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Cairns - Palm cove - Reisverslag uit Cairns, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Cairns - Palm cove

Door: Thijs & Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

19 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Vandaag zijn we naar palm cove gegaan, een stukje noordelijker dan Cairns. Het zou hier erg mooi zijn. Helaas begonnen we de dag met regen.. Dus viel het op t eerste oog tegen.. Na een tijdje te hebben rondgelopen zijn we koffie gaan drinken & daarna toch maar gaan genieten van het uitzicht en het strand.
Vanuit palm cove zijn we terug gelopen naar clifton beach, dit geheel over het strand. halverwege leek het wel een verlaten strandje, hier hebben we onze lunch op en op onderzoek uitgegaan. Zo hebben we geprobeerd een cocosnoot te openen en een vuurtje te stoken.. Helaas beide niet gelukt.. :( Toen weer terug met de bus.
Eenmaal terug in Cairns leek het weer op te klaren dus zijn we bij het zwembad gaan liggen.

Morgen "afscheid nemen" van Cairns en door naar Mission beach! Wij zijn erg benieuwd!

• 19 Oktober 2012 - 15:41

Kirsten:

Jullie moeten ook niet proberen om die cocosnoot in de fik te steken :-)

• 19 Oktober 2012 - 18:44

Nicole:

Hey Debbie, wilde je warme melk hebben? :-)

• 19 Oktober 2012 - 18:51

Anneke Klomp:

hoi,debbie je kijkt toch ook robinson island,dan had je toch kunnen zien hoe hun dat doen.
    volgende keer beter opletten.
    grt ook aan tieske

• 19 Oktober 2012 - 20:00

Peter Klomp:

Zo zie je maar dat Australië een harde noot om te kraken is.
    Veel plezier bij de volgende stop.
    Ik had niet gereageerd op jouw sms omdat ik dacht dat dat jou veel kost, maar dat blijkt niet zo te zijn.
    Groetjes en x x x Papa

• 20 Oktober 2012 - 11:08

Chantal Vermeer:

Wat leuk om te horen hoe jullie vakantie gaat.
    Geniet ervan!
    Groetjes chantal