Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Thijs & Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

24 Oktober 2012 | Australië, Townsville

We zijn inmiddels al weer 3dagen in Townsville. Na het inchecken hebben we de Castle hill beklommen. Wij hadden gekozen voor de goat track, deze was het dichtste bij het hostel. Het was erg steil en toch hoger dan verwacht. Maar het was een schitterend uitzicht, daar deden we het allemaal voor ;)

De 2e dag zijn we naar magnetic island gegaan met de ferry. Hier hebben we fietsen gehuurd, niet wetende dat alles berg op en af was. Dit was namelijk erg steil. Dat was dus wat minder, maar we hebben wel gesnorkeld. En aan een mooi baaitje gelegen. Ook zagen we rock wallabies, deze diertjes zijn familie vd kangaroe.

Vandaag, de laatste dag in Townsville, zijn we naar Billabong Sanctuary geweest. Dit is een wildlife park. Hier gaven ze shows met zowat alle dieren die ze hadden. Cassowaries, wombat, koala's, krokodillen, enz. De kangaroe's lopen hier los door het park. Bij de ingang konden we een zakje voer kopen. Dit leek wel vogelvoer. zo konden de kangaroes uit je hand eten. Ook hebben we verschillende dieren vastgehad en/of geaaid. Zelfs een kleine krokodil van ongeveer 1meter vastgehouden.

Morgen trekken we verder naar Airlie beach. Daar slapen we in het magnum hostel.

Veel liefs,
Thijs & Debbie

• 24 Oktober 2012 - 13:53

Jade :

Hee!!
    Volgens mij heb ik ook in het magnum hostel geslapen in Airlie beach :D Als dat zo is, dan is het super leuk :)

Nog heel veel plezier en zie de foto's van Townsville met plezier straks :D

xx. Jade

• 24 Oktober 2012 - 14:45

Anneke Klomp:

hoi,debbie en thijs, ja debbie je kunt nu niet naar de sportschool,maar dan kan je daar toch aan je conditie werken en dat allemaal voor die prijs.
    grt: mama

• 24 Oktober 2012 - 14:50

Sanne:

Hee thijs en debbie, een hele workout dan dat fietsen en bergbeklimmen.aar gelukkig had je een mooi.uitzicht. Wat leuk al die dieren gezien en vastgehouden. Lekker genieten en hoop dat het volgende plaatsje ook weer zo mooi is. Xxx

• 24 Oktober 2012 - 15:24

Peter Smulders:

Mooi dat je de feest foto van Bengi leuk vonden
    Wij zien wel dat jullie uitstekend naar je zin hebben geniet verder
    groetjes Peter Ton

• 24 Oktober 2012 - 15:37

Malou:

Hallo debbie en thijs
    Alles gaat goed daar zo te lezen
    Leuk om het zo beetje bij te houden
    Wel gaaf om al die dieren zo van dicht bij te zien zeg
    En ook nog stukje sportief geweest hihi;)
    veel plezier nog en ik hoor wel weer van je :D

Groetjes malou xxx

• 24 Oktober 2012 - 19:23

Peter Klomp:

Hoe is het nou Crocodile Dundee, was dat niet erg eng?
    Debbie wil je de foto's ook op deze site zetten want ik heb geen facebook.
    Groetjes, veel plezier en kusjes voor jullie.

• 25 Oktober 2012 - 06:52

Judith Koenen:

Wat leuk! Jullie genieten echt zo te lezen!

• 25 Oktober 2012 - 13:08

Petra Paenen:

Hoi lovers,

Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. (had niet anders gedacht)
    Ik ben ok benieuwd naar foto's! hoop dat jullie nog lekker genieten met zijn tweeen.
    Veel plezier in het nieuwe plaatsje.

Liefs Mama