Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Thijs & Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

17 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Vandaag om half 6 eindelijk door die "spannende" douane in Australie.
Gelukkig hadden wij geen spannende dingen bij en mochten we na een scan van onze bagage door.
Om 6u bij het hostel aangekomen, alles nog dicht. Dat werd dus met alle bagage het stadje verkennen. Na ruim 1,5u toch maar even kijken of de receptie al open zou zijn.. Yes, spullen mochten we achter de balie laten en tussen 1 & 2u inchecken.. Dus weer opnieuw op onderzoek uitgegaan.

Het weer is hier heerlijk. Na een paar regendruppels bij landing hebben we een dag met veel zon, 30°C en een heerlijk verfrissend(zelfs koud) windje gehad.

We hebben niet echt last van een jetlag, het was alleen even raar dat het nog zo vroeg in de ochtend was... Voor ons gevoel was t al veel later.. Dus vanavond op tijd naar bed!
Morgen gaan we de buspas regelen & vrijdag naar Kurunda, een dorpje omringd door regenwoud..

Tot snel,
Thijs en Debbie

• 17 Oktober 2012 - 12:03

Anneke Klomp:

hoi,thijs en debbie ik had de foto op facebook gezien,ik wist niet dat ze daar ook erwtensoep hadden.
    je zit al lekker in de korte broek,nou dat zullen wij hier niet meer doen brr.
    grt: mama

• 17 Oktober 2012 - 12:34

Thijs En Debbie :

Haha, dat zijn noodles! Erwtensoep smaakt ook niet met deze temperaturen x debbie

• 17 Oktober 2012 - 12:54

Patricia Postelmans:

Hoi Thijs en Debbie,
    Leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen,heel veel plezier en geniet er samen van!
    Patries xxx

• 17 Oktober 2012 - 13:38

Kirsten:

Wat fijn dat jullie veilig geland zijn.
    Geniet ervan, dan zal ik hier de verwarming nog iets hoger zetten hihi

• 17 Oktober 2012 - 15:37

Nadia Van Der Staak:

Hoi Thijs en Debbie, goed dat jullie veilig geland en aangekomen zijn op plaats van bestemming, lekker weer zeg daar en ook heel spannend allemaal! Heel veel plezier en een fijne tijd samen! Leuk dat we jullie zo kunnen volgen Liefs xxxx

• 18 Oktober 2012 - 12:03

Scm Wil Research:

Hoi thijs en debbie.
    we missen thijs nu al, gelukkig goed aangekomen.
    geniet ervan. nog maar 6,5 weken.
    groeten je collegas SCM