Osaka, tussenstop - Reisverslag uit Osakabe, Japan van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Osaka, tussenstop - Reisverslag uit Osakabe, Japan van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Osaka, tussenstop

Door: Thijs en Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

16 Oktober 2012 | Japan, Osakabe

We zijn geland in Japan.
We hebben een goede, luxe vlucht gehad. Gelukkig konden we alsnog naast elkaar zitten. Ieder had zijn/haar eigen scherm. met daarop de nieuwste films, games en tv-series.
Het eten en drinken was goed verzorgd en het personeel was erg vriendelijk.
Nu zitten we te wachten op onze volgende vlucht naar Australie.
Over een kleine 9 uur kunnen we weer inchecken en over ongeveer 10u gaan we weer de lucht in.

Groetjes Thijs en Debbie

• 16 Oktober 2012 - 07:29

Peter Klomp:

Gelukig dat jullienog naast elkaar konden ztten, anders had het welheel erglanggeduurd denk ik.
    Succes met het wachten daren verdereen goede reis x x

• 16 Oktober 2012 - 07:35

Karin Louis En Pim:

goedemorgen,veel plezier samen aan de andere kant van de wereld.groetjes uit de kets

• 16 Oktober 2012 - 09:02

Anneke Klomp:

hoi,gelukkig dat jullie toch naast elkaar konden zitten,kan je elkaar tenminste nog vermaken.
    ik hoop dat die uren in osaka ook een beetje opschieten en dan genieten maar.
    grt: mama

• 16 Oktober 2012 - 12:06

Peter En Ton Smulders:

Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat en alles goed verloopt
    En als je in Australie familie va me tegenkomt doe ze maar de groeten van ons
    groetjes Peter Ton.

• 16 Oktober 2012 - 20:13

Fam Smulders:

Fijn dat alles zo goed verlopen is.Ben al zeer nieuwsgierig naar jullie eerste fotos. Veel plezier

• 18 Oktober 2012 - 20:15

Anke Klomp:

Hee!
    Geniet ervan samen, en tot snel weer!
    Xx