Coffs Harbour & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Coffs Harbour & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour & Sydney

Door: Thijs en Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

19 November 2012 | Australië, Sydney

In Coffs Harbour hebben we heerlijk genoten van het weer. We hebben namelijk 3 hele dagen aan het strand gelegen. We wilden hier lekker gaan bbqen op zo'n picknickplaats die hier overal zijn. Maar deze was zo vies en eigenlijk ook al te donker dat we maar besloten hebben om het lekker in het hostel zelf op te gaan eten.
We maken ons klaar voor de trip naar Sydney, deze zal weer 'snachts plaats vinden.

Eenmaal in Sydney, regent het. De eerste dag regent het zo goed als heel de dag. Dit is erg jammer maar mag de pret zeker niet drukken. we zijn naar Chinatown geweest en hebben de Darling Harbour bezocht. We hebben een groot hostel en er is iedere avond wel iets te doen.
De volgende dag zag het er al een stuk beter uit en hebben we onze wandelschoenen aangetrokken en zijn via de botanical gardens naar het opera house gegaan! Schitterend. Wat een mooi gebouw. Hier hebben we een rondleiding gedaan. Hierin werd verteld hoe het is ontstaan en is gebouwd. Hierna zijn we doorgelopen. Via de wijk: the rocks(hele oude gebouwen, die als monumenten worden gezien) naar de sydney harbour bridge. Hier zijn we overheen gelopen! Jeetje echt heel hoog en lang. Aan de overkant van de rivier hebben we een mooi uitzicht over centraal Sydney. Ook is hier het Luna park, dit stelde niet veel voor en was meer voor kleine kinderen. Na een lange terugwandeling zijn we heerlijk gaan koken en die avond hebben we niet veel meer gedaan.

Als we in Melbourne zijn, volgt de rest van ons Sydney avontuur!!

Liefs Thijs en Debbie

• 19 November 2012 - 07:34

Nicole:

Hoi Debbie en Thijs,
    Jammer dat jullie regelmatig regen hebben, maar inderdaad zoals je zelf zegt.......dat mag de pret niet drukken. Leuk om te lezen dat jullie zoveel zien en je goed vermaken. Nog veel reisplezier. Groetjes Nicole

• 19 November 2012 - 17:20

Peter Klomp:

Jullie zijn onderweg naar Melbourne als ik dit berichtje stuur.
    Gaat goed jongens begrijp ik uit jullie verhalen.
    Vee plezier nog, gr xxxxxxxxxxx

• 19 November 2012 - 19:14

Bertie:

Hoi Thijs en Debbie

Bedankt voor jullie sms en kaartje precies op de dag. Oma zit hier tegenover me en heeft haar kaartje ook precies op 6 nov gekregen, goed uitgerekend van jullie. Geniet nog van jullie laatste vakantieweek.

Groetjes van de Smullies en oma

• 22 November 2012 - 10:04

Ockeloen:

he Debbie en Thijs
    hoe gaat ie daar , zal wel goed zijn jullie hebben al zo veel gezien , waar wij alleen van kunnen dromen ha ha .jullie zijn nu aan de laatste dagen bezig , geniet er nog van . wij zullen jullie verhalen vast horen als jullie weer in Nederland zijn . van hieruit alvast een hele goede reis terug .
    en maak er nog wat leuks van maar dat zal wel lukken .
    groeten van de Ockeloentjes