Airlie beach & the whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu Airlie beach & the whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Thijs en Debbie - WaarBenJij.nu

Airlie beach & the whitsundays

Door: Thijs & Debbie

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Debbie

28 Oktober 2012 | Australië, Airlie Beach

Alweer de laatste dag in Airlie beach, zometeen hebben we alweer de bus naar het volgende plaatsje. Agnes water, ook wel bekend als town of 1770.

De eerste dag hier hebben we niet zo veel gedaan, lekker aan het stadszwembad gelegen.
De tweede dag, zijn we naar de Whitsundays geweest. Dit is een schitterende eilandengroep. Hier zijn de stranden parelwit en een hele mooie blauwe zee. We hebben hier lekker op het strand gelegen, gezwommen en gesnorkeld. Omdat het kwallenseizoen is, moesten we een stingersuit(kwallenpak) aan. Dit om vervelende steken te voorkomen.
De derde dag moesten we alweer uitchecken.. Eerst lekker op t gemakje wakker worden en onze baggage opbergen in daarvoor bestemde ruimte. Daarna zijn we weer naar het stadszwembad gegaan.

We hebben nog t nog steeds niet voor elkaar gekregen om foto's op de site te zetten.. We blijven het uieraard proberen.

Veel liefs,
Thijs en debbie

Anneke Klomp:

hoi,thijs en debbie dat hebben jullie verkeerd begrepen.die pakken moesten jullie aan om weer herkend te worden.

• 28 Oktober 2012 - 20:48

Bertie Smulders:

Hoi Thijs en Debbie
    Leuk om te lezen dat jullie zoveel zien en lekker overal van genieten.Hier is het inmiddels echt weer stamppotten en erwtensoepweer. Nog fijne weken en we zijn inmiddels reuze nieuwsgierig naar die fotos. Liefs van ons.

• 29 Oktober 2012 - 16:25

Carola Rokven:

hoi Thijs en Debbie
    het is elke keer weer leuk om van jullie iets tehoren en lees het dan ook met plezier door .
    nog een fijne vakantie en ik lees het wel weer als er nieuws is

Gr Carola Fred